Sunday, December 25, 2011

Merry Christmas!

21 comments:

  1. ... och detsamma till dig, tjejen!

    Vilken vacker bild - blomman ser ut att vara av sammet!

    Här har tyvärr stor del av vykortssnön töat bort redan, men vi hann i alla fall åka lite spark och bygga snögubbar! I morgon bär det av hemåt, och det känns som om det var ett alldeles för kort besök!

    HOppas ni får njuta många härligt slöa lediga dagar nu och äta praliner!

    Kram, Helena

    ReplyDelete
  2. God fortsättning önskar jag dig o KRAM från mig!

    ReplyDelete
  3. God fortsättning på julen....
    Ha det bra :)

    ReplyDelete
  4. Merry Christmas to you too! I hope you have had a lovely day x

    ReplyDelete
  5. Detsamma!! Hoppas ni har det skönt juligt med mys och god mat. Här är det milt och blåsigt så det töar i rask takt. Men lite snö ligger kvar i alla fall. I natt stormade det rejält, men nu har det lugnat ner sig.

    Julkramar
    Charlotte

    ReplyDelete
  6. Same to you. Hope that you had a wonderful day.

    ReplyDelete
  7. God fortsättning, hoppas du har en härlig jul!
    Kram
    Katarina

    ReplyDelete
  8. Hi Annelie! I hope you had a lovely Christmas with your dear ones! What a beautiful tulip - spring is getting closer and closer!

    ReplyDelete
  9. Det får bli en nyårshälsning istället, Gott nytt 2012 Annelie, kram Sophia

    ReplyDelete
  10. Ja lite snö skulle inte sitta ivägen heller :-)
    Nu har allt regnat bort hur kul är det?Inte alls...
    KRAM från mig!

    ReplyDelete
  11. Hej Annelie
    trevlig helg
    agneta

    ReplyDelete
  12. Hej Annelie,
    Hoppas allt är bra med dig och att du snart kommer tillbaka.

    Kram Anna

    ReplyDelete
  13. Hi Annelie, is everything ok? It's been so long that I've been a bit worried. I hope all is well x

    ReplyDelete
  14. Me again - can you let me know that you are ok. Maybe send me a quick note ? sarah_b100@hotmail.com
    X

    ReplyDelete
  15. Hej Annelie,

    Hoppas allt är bra med dig och familjen och att du bara bestämt dig för att ta paus från bloggvärlden. Jag tänker på dig och önskar dig en fin vår.

    Kram Sanna

    ReplyDelete
  16. Det är ett tag sedan jag tittade in på din blogg, så länge sedan att jag inte har märkt att du har tagit en paus. Hoppas du kommer igång igen. Ha det gott! /Måns

    ReplyDelete
  17. Ho ho länge sen...
    Hoppas allt är OK?!
    KRAM från mig!

    ReplyDelete
  18. Hej Annelie,

    Poppar in och önskar dig en fin sommar! Ni har väl kommit en bit på väg till skillnad från oss nordbor.. hu! så kallt det har varit här. Imorgon är det Midsommarafton och enligt väderkartan ser det ut att bli en dag UTAN regn - halleluja! Ja det återstår ju att se förståss.. ;) Hoppas allt är väl med dig och familjen. Hoppas du får min hälsning så du vet att jag tänker på dig. Kram Sanna.

    ReplyDelete

Thanks for leaving me a little note!

Annelie